Prezydent H. Zdanowska zaprasza na Kopcińskiego 79


Biurowiec przy ul. Kopcińskiego 79 czeka na najemców. 29 stycznia br. podczas briefingu prasowego Prezydent Miasta Łodzi Hanna Zdanowska oraz właściciel dewelopera Piotr Hammer prezentowali III etap Centrum Biznesu Kopcińskiego.

Estetyka, funkcjonalność, ekonomia i troska o środowisko naturalne, to najważniejsze atuty biurowca klasy A, przy ul. Kopcińskiego 79. , powstałego na miejscu dawnej fabryki trykotów Henryka Dziambora.

Tym co wyróżnia inwestycję jest estetyka, funkcjonalność, ekonomia i troska o środowisko naturalne. Najemcy będą mieli do dyspozycji 2900 mkw powierzchni użytkowej, którą dzięki przemyślanym rozwiązaniom budowlanym i technicznym można zaadaptować na biura dostosowane do potrzeb nawet najbardziej innowacyjnych i wymagających firm.

Projektowaniu biurowca przyświecała filozofia zrównoważonego rozwoju. Tym co wyróżnia budynek na tle innych inwestycji są ergonomia i funkcjonalność, zapewniające możliwość przystosowania powierzchni na potrzeby Najemców, a także niskie koszty eksploatacji i proekologiczne rozwiązania architektoniczne. Zastosowanie ogniw fotowoltaicznych – „Kopcińskiego 79” jest pierwszym w Łodzi biurowcem klasy A posiadającym tego typu instalację – pozwala na zmniejszenie zużycia energii elektrycznej.

Eco fasada oraz elewacja wentylowana, zabezpieczają przed nadmiernym nagrzewaniem i ochładzaniem się budynku, duże okna, pozwalające na pracę przy świetle dziennym, a także energooszczędne oświetlenie led oraz system oszczędzania wody i odzyskiwania ciepła, to tylko niektóre z innowacyjnych rozwiązań, które sprawiają, że biurowiec jest konkurencyjny w stosunku do innych inwestycji. Decydują o tym niższe koszty eksploatacji.

Całości dopełnia wykończenie wnętrza naturalnymi materiałami (granit i zielona ściana z żywego mchu). Lokalizacja biurowca w pobliżu centr przesiadkowych sprawia, że bez problemu można dostać się na miejsce korzystając z komunikacji miejskiej. Promocja świadomości proekologicznej jest dodatkowo wzmacniana zachętą do przyjazdu do biura rowerem – pod biurowcem zamontowane są miejsca postojowe dla jednośladów. Osobom pracującym w biurowcu, komfort pracy i relaks zapewnia możliwość indywidualnego doboru temperatury w pomieszczeniach, sterowanie ilością dopływu świeżego powietrza i maksymalna ilość tlenu, a także skuteczne zabezpieczenie przed hałasem z zewnątrz. Biurowiec zostanie oddany do użytku w marcu 2016r.

Kontakt:
Dagmara Grębowska
Property Executive
tel. +48 883 353 356 / +48 42 639 10 12
e-mail: dgrebowska@hammer.pl